eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProśba o wytłumaczenie › Re: Prośba o wytłumaczenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prośba o wytłumaczenie
    Date: Mon, 16 Feb 2009 00:29:50 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <gna8ig$8nq$2@inews.gazeta.pl>
    References: <gn6qgk$tb5$1@node1.news.atman.pl> <gn79n6$ehp$1@news.onet.pl>
    <gn737n$ufm$1@node1.news.atman.pl> <gn7bnd$f8p$1@mx1.internetia.pl>
    <gn75p9$uu1$1@node1.news.atman.pl> <gn9tpe$e1t$1@inews.gazeta.pl>
    <49989559$1@news.home.net.pl> <gna4p2$ktr$2@inews.gazeta.pl>
    <d...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: adag181.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1234740625 8954 83.11.242.181 (15 Feb 2009 23:30:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Feb 2009 23:30:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:475156
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d85522a7-c76f-43c3-a80b-82816a752127@j39g2000yq
    n.googlegroups.com...
    > On 15 Lut, 17:25, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    >> Zajrzyj do regulaminu dla sklepów. Mają obowiązek zatrzymać i zniszczyć
    >> nieważną kartę. teoretycznie kasjerka może niepodpisaną kartę zatrzymać
    >> i
    >> na oczach pieniącego się klienta przeciąć, a następnie odesłać do banku
    >> i
    >> jeszcze zdaje się zgodnie z umową premie dostanie.
    > Ale chyba WYLACZNIE po uprzednim skontaktowaniu sie z centrum
    > autoryzacyjnym i otrzymaniu takiego polecenia (przez telefon / na
    > terminalu), a nie z automatu "bo poniewaz"?

    Dawno temu widziałem te przepisy, ale z tego co pamiętam, to właśnie nie.
    Mają obowiązek zatrzymania nieważnej karty, którą ktoś sie próbuje
    posłużyć, a karta nie podpisana jest nieważna. Karta stanowi przecież
    własność banku, a nie klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1