  • Data: 2008-11-10 01:52:20
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > W sensie, że księgowość w Polsce jest prowadzona w złotówkach. Podatki
    > płacone w złotówkach. Zysk przeliczany na złotówki.

    Tyle ze to nie ma dokladnie nic do rzeczy :-)

    > Tym niemniej to nie jest tak, że market to jedna kasa. To wszystko i tak
    > jest rejestrowane i musi przelecieć przez system. Nie ma pewności, że to
    > tak bez konwersji sobie idzie na potrzeby euro. Już prędzej bym
    > podejrzewał, że sklep to przerabia na złotówki jak najszybciej, żeby
    > uniknąć komplikacji księgowych.

    Bardzo bylbym zdziwiony. Na zlotowki to sobie moze przeliczyc w celach
    ksiegowych (mam wrazenie ze jest tam kilka roznych mozliwosci, ale
    nie jestem ksiegowym). Sprzedawanie rzeczywistej waluty by ja za
    chwile kupic byloby jednak raczej ciekawym pomyslem.
    --
    Krzysztof Halasa