eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-15 22:29:35
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Jeden z banków (X) miał problemy natury technicznej i objawy są takie
    jak u Ciebie. Jest zakrojona akcja związana z poinformowaniem o
    zaistniałej sytuacji z uprzejmą prośbą o zwrot, jeżeli nie zwrócisz
    polubownie i tak jesteś na przegranej pozycji - vide regulacje dot.
    bezpodstawnego wzbogacenia. Skontaktuj się ze swoją placówką banku
    jeżeli chcesz potwierdzenia w tej sytuacji.


    wina jest po stronie banku i to on powinien zadbac o calkowite wyjasnienie
    sprawy, telefon z banku zdecydowanie nie wystarczy i to nie klientowi
    powinno zalezec na wyjasnieniu sprawy tylko BANKOWI!

    a bezpodstawne wzbogacenie? niby z powodu, ze ktos zadzwonil i kazal przelac
    jakąś kasę? a moze to byl jakis zart albo fake?

    nie ma pisemka z banku = nie ma sprawy

    --
    pozdrawiam
    RobertS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1