eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-12 17:55:19
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: "L" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jazz" <j...@l...tvtom.pl> napisał w wiadomości
    news:1440824.cy1M4ziABG@sutek.bez.barier...
    > dziwne). Podobno próbowali się z nim skontaktować, ale bezskutecznie.

    Bo zapewne próbowali telefonować na jakiś stary numer o niewłaściwym czasie
    Może delikwent jest daleko od domu i nawet nie wie o takiej transakcji
    Jak ta Pani twierdzi, ze to jej stary numer, to niech weźmie stary wyciąg,
    podejdzie do okienka i dając kasjerce wyciąg i dowód wypłaci sobie z tego
    konta

    Coś mi się wierzyć nie chce, ze konta są przechodnie. Numerków zabrakło ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1