eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? › Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-12 18:38:30
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "L" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:gff73e$dha$1@news.onet.pl...

    > He, he
    > Tryliony kont w jednym oddziale ? Niemożliwe !
    > Coś mi tu "pachnie" w tej opowiastce:-)

    Masz pewnie rację. PKO BP tak jak zwróciłeś uwagę, numeruje konta osobno pod
    każdym oddziałem.

    Może ktoś komuś zadał jakąś pracę domową do odrobienia. :-)

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1