eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-13 06:31:32
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 12 Nov 2008 18:50:38 +0100, L napisał(a):

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > news:gff1l0$lav$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >> najpierw zlokalizuj klienta do ktorego to poszło.
    >> Juz tu pewnie polegnie ( bank pewnie odmówi podania danych
    >
    > Wpłaci na swój stary numer "złotówkę" w kasie i dostanie pokwitowanie z
    > adresem.

    Nie wiem jak jest w innych bankach, ale za czasów BPH przed fuzją z Pekao,
    osoby które domnie wpłacały kase w kasie banku nie dostawały mojego adresu.
    Natomiast jak sam sobie wpłacałem... to miałem adres.
    Dysponent zadawał pytanie tylko, czy to moje konto nie legitymując mnie.


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt z kw1618 przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://grupy.3mam.net/ różne tematy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1