eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? › Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-13 09:40:50
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Próbowali" czy skontaktowali??
    Poza tym to chyba nadawca (czyli zakład pracy), a nie niedoszły beneficjent w osobie
    znajomej powinien składać reklamację w banku.
    W identyczny numer konta nie mogę uwierzyć.
    JaC


    -----

    > Podobno próbowali się z nim skontaktować, ale bezskutecznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1