eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-12 20:18:39
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: "L" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jazz" <j...@l...tvtom.pl> napisał w wiadomości
    news:2410307.DZKDt0UhNT@sutek.bez.barier...
    >Chyba
    > faktycznie, jak napisałeś w innym poście, powinna wpłacić złotówkę na to
    > konto, przynajmniej wiadomo będzie czy istnieje.

    Koniecznie w tym właściwym oddziale, gdzie to konto jest.
    Centralizacja PKO BP jest mała, W innych placówkach nie znają cudzych danych
    osobowych i wpłaty własnej nie zrobią, a zwykły przelew bez danych .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1