eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-12 20:27:58
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 12 Nov 2008 17:01:25 +0100, Jazz <j...@l...tvtom.pl> wrote:

    >Przelew z zakładu pracy poszedł na dane mojej znajomej, ale bank twierdzi,
    >że od czasu wprowadzenia IBAN nie ma obowiązku sprawdzania czy dane osobowe
    >adresata przelewu zgadzają się z danymi właściciela konta, zatem przelewu
    >cofnąć nie mogą. Bank twierdzi ponadto, że zwrot tych pieniędzy zależy
    >wyłącznie od dobrej woli właściciela rachunku (co wydaje mi się co najmniej
    >dziwne). Podobno próbowali się z nim skontaktować, ale bezskutecznie.
    >
    >Co na to prawo? Jakie ma ona możliwości odzyskania tych pieniędzy?

    Ano prawo na to tyle, że bank nie ma tutaj nic do gadania, bo wykonał
    swoją działke zgodnie z dyspozycją.
    Natomiast pieniądze są do odzyskania, jak najbardziej.
    Trzeba zwrócić się do banku o przesłanie do właściciela rachunku
    żadania zwrotu nienaleznych mu pieniędzy. Jesli na to nei zareaguje -
    to na policję.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1