  • Data: 2018-06-19 16:24:37
    Temat: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 6/18/2018 3:29 AM, s...@g...com wrote:

    >Nie, ona robiła to w wolnym czasie. Aby mieć powód odmowy
    >informatyzacji. Ponieważ tępa maszyna nie chciala sie popsuć była
    >wściekła. Podświadomie wiedziala że jest zbędna bo komputer robi to
    >miliony razy szybciej niż ona. I nigdzie nie podejmuje decyzji, jak
    >ona. Tylko liczy, jak ona. I sie nie myli. Co za kupa bezuzytecznego
    >żelastwa!

    W 2005 ? A gdziez ona sie uchowala bez komputera.
    Rozumiem jakbys pisal o 1985 ... bo 1995 to tez juz za pozno.

    Albo jej wlasnie wymowienie wreczyli, bo teraz druga ksiegowa zrobi
    jej robote jednym kliknieciem :-)

    No chyba, ze zle interpretujesz - babka zrobila jak zwykle sama,
    komputer policzyl inaczej, i ona 8h dochodzila co jest zle, a w koncu
    byla wsciekla ... na siebie.

    >A po co komu *WYDRUKI* księgowe? Wydruki robi się w celu staromodnej
    >analizy przez białko. Po co?

    Do archiwum i dla kontroli.
    Bialko do analizy juz od dawna woli w excelu.

    A nigdy nie wiadomo, czy komputer teraz pokaze tak samo jak 5 lat
    temu, wiec papier to dobra rzecz.
    No chyba, ze bedzie blad jak wyzej - ja nie kojarze.

    J.