    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 20 Jun 2018 00:46:54 +0200

    Dnia Tue, 19 Jun 2018 23:54:35 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Odwołanie nie nastapi za szybko. Innymi słowy nie ma i nie będzie.

    Ale ktos pomyslal, ze moze byc.
    Ba - byl pewny, ze bedzie :-)

    > Mieli mobilne radiostacje. Żeby była jasność, przy kontroli do dzisiaj
    > sa używane. Telefonem można sporo zdziałać a policja w '80 miała
    > telefony *wystarczające* do tego aby potwierdzić uprawnienia. Problemem
    > wtedy była może znacząco większa chęć przykrecania śrubki obywatelowi.

    Jeszcze wez pod uwage, ze dokument wydawal Urzad Miasta/Gminy, ktory
    nawet nie mial komputera. Po/milicja jakis swoj rejestr chyba miala,
    ale zanim tam trafily dane, to miesiac mogl minac ...a tu mlody jakis
    prowadzi i twierdzi, ze PJ ma ..

    > Z nieznanych przyczyn. Jak mówie CEPIK nie wygląda gorzej niż projekt
    > studencki. Jest trywialany bo nie ma w koncepcie ani troche przeciążeń,
    > strumień danch jest stały przez cały rok.

    Ale nie taki maly, jesli mamy pare mln pojazdow rocznie
    przerejestrowanych. Dodaj do tego stosowny serwer - nawet jesli klasy
    "blaszak", specjaliste lub kilku od zabezpieczen, szkolenia dla
    tysiaca urzedow, support dla nich, serwis - i to juz przestaje byc
    studencki projekt, przynajmniej jesli chodzi o koszty.

    > To że go nie potrafią do
    > dzisiaj uruchomić to swiadczy o skrajej niekompetencji wszystkich w to
    > umoczonych.

    Albo tych, co nie spytali ile to potrwa :-)

    > Kontrolowali mnie ostatnio 13 lat temu więc ... posługuje się
    > obserwacjami znajomych. Zabieraja prawko i *weryfikują* czy nie zostało
    > odebrane uzywają z tym celu telefonu (bądz radia).

    Dawno temu te weryfikowanie widzialem/slyszalem, teraz juz nie
    wpuszczaja do radiowozu ... ale czy wszystkie weryfikuja, czy po
    prostu musza sobie do kapowniczka wpisac ?
    Mam wrazenie, ze nie wszystkie.

    > Efektem czego można zaryzykowac wniosek że jakaś częśc osob z zabranym
    > prawem jazdy dalej je posiada skoro to sprawdzają.

    Przybylo mozliwosci - np zdobyles 25 pkt, wyslali stosowny list, po
    pewnym czasie PJ sie zawiesza, ale nadal je masz.

    Przybylo tez ludzi poszukiwanych, wiec jest sens sprawdzic - ale to w
    zasadzie nie ma zwiazku z PJ.

    > Innymi słowy koncept
    > posiadania ze soba plastiku jest z definicji idiotyczny bo nic nie daje.

    W zasadzie tak ... ale jak widac jeszcze nie doroslismy do tego, aby
    moc sie od niego uwolnic. Moze za pol roku :-)

    > Redundancja jest gorsza of faszyzmu.

    J.