eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kkRe: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
    Date: Thu, 27 Mar 2008 08:03:21 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <fsfgrm$ro4$1@news.onet.pl>
    References: <e...@d...googlegroups.com>
    <fseati$2j2$1@news.interia.pl>
    <7...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: dhcp-p-07.etf.bg.ac.yu
    X-Trace: news.onet.pl 1206601398 28420 147.91.12.45 (27 Mar 2008 07:03:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Mar 2008 07:03:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4133
    X-Sender: nGRrwOE2epoZT9OROpJN9tnWMpPBX14X
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:442125
    [ ukryj nagłówki ]

    <w...@g...com> wrote in message
    news:74b3cc77-3ee5-499d-8429-69d52fdd0f99@e23g2000pr
    f.googlegroups.com...
    Poświęciłem chwilę na przeczytanie regulaminu kart kredytowych
    Raiffeisen Banku.
    Najbardziej zainteresował mnie paragraf 27: "Każda wpłata na Konto
    Karty powoduje spłatę zadłużenia w następującej kolejności: (....)
    oraz wykorzystany kapitał".

    Zadzwoniłem do konsultantki aby podała mi na podstawie jakiego punktu
    regulaminu uznano, że nie spłaciłem należnej kwoty. Odpowiedziała mi,
    że "musi przeczytać regulamin, bo go nie zna" (!!!), więc pozwoliłem
    sobie powołać się na par. 27, który nie różnicuje rodzaju wpłat - czy
    to są moje wpłaty, czy nie moje, czy w Polsce, czy za granicą, etc.
    Pani rozłączyła się na dłuuugą chwilę, po czym odpowiedziała, że mam
    rację, że zwrot reklamacyjny (transakcja uznaniowa) powinien być
    zaliczony w poczet spłaty karty.

    Po tym zeznaniu "szczena opadła mi" jeszcze bardziej, bo w takim razie
    w oparciu o co poprzedni konsultant upierał się, że mimo nadpłaty w
    saldzie, miałem "spłacić" minimalną kwotę? Nie wiadomo. Pani poleciła
    mi złożenie reklamacji, co już mnie zupełnie rozłożyło i szybko
    wyjaśniłem jej, że to ona złoży tą reklamację telefonicznie, w moim
    imieniu. Tak też się stało - i na wynik mam czekać do miesiąca.

    [ciach]
    -----

    A to blad popelniles. Jak jest kwestia sporna to reklamacje sie sklada tylko
    na papierze. Dla wlasnego dobra. No ale zachowaj sobie swoj post pod reka,
    to za miesiac nam dokonczysz historyjke jak to masz do splacenia kare, bank
    zgubil reklamacje, splawiaja ciebie gdzie sie da, etc

    Zeby nie bylo to masz co do wszystkiego racje, tylko takie rzeczy to sie na
    papierze zalatwia - piszesz pismo, w ktorym powolujesz sie na wspomniany par
    27 i czekasz na odp (majac w domu kopie z pieczatka z placowki
    potwierdzajaca zlozenie). Oczywiscie zalezy tez od tego, czy chcesz wykazac
    swoja wyzszac konstultantowi/tce w infolinii czy chcesz jak najszybciej
    zalatwic swoja sprawe.

    pozdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1