eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kkRe: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!59g2000hsb.googlegroups.com
    !not-for-mail
    From: w...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
    Date: Thu, 27 Mar 2008 00:12:56 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <6...@5...googlegroups.com>
    References: <e...@d...googlegroups.com>
    <fseati$2j2$1@news.interia.pl>
    <7...@e...googlegroups.com>
    <fsfgrm$ro4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 149.156.66.165
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1206601977 14008 127.0.0.1 (27 Mar 2008 07:12:57 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Mar 2008 07:12:57 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 59g2000hsb.googlegroups.com; posting-host=149.156.66.165;
    posting-account=2zmrKgoAAABs7N2NZONxSHhu_kTbZNyd
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.12)
    Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:442127
    [ ukryj nagłówki ]

    > A to blad popelniles. Jak jest kwestia sporna to reklamacje sie sklada tylko
    > na papierze. Dla wlasnego dobra. No ale zachowaj sobie swoj post pod reka,
    > to za miesiac nam dokonczysz historyjke jak to masz do splacenia kare, bank
    > zgubil reklamacje, splawiaja ciebie gdzie sie da, etc

    Nie jest tak źle - reklamacja jest oczywiście pisemna, tylko
    wygenerowana przez panią konsultantkę.
    Treść reklamacji mi odczytała, ja zaaprobowałem, żądając odpowiedzi
    pisemnej. Żadnych dodatkowych
    zaległości nie będzie, bo zapłacę to co mam do zapłacenia. Natomiast
    będę drążył ich do samego końca,
    to znaczy żądał usunięcia z historii wyciągu operacji takich wpisów
    jak "opłata za nieterminową wpłatę"
    itd. Poza tym rozmowy są nagrywane, więc jeśli coś będzie nie tak - na
    pewno skłonię bank do odszukania
    stosownych nagrań. W międzyczasie, na spokojnie, złożę pisemne
    zapytanie, dlaczego pierwszy konsultant
    wprowadził mnie w błąd - tzn. na jaki paragraf regulaminu się
    powoływał.

    pozdrawiam,wp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1