eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kkRe: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
    Date: Thu, 27 Mar 2008 13:49:38 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <fsg54u$rf3$1@news.onet.pl>
    References: <e...@d...googlegroups.com>
    <fseati$2j2$1@news.interia.pl>
    <7...@e...googlegroups.com>
    <fsfgrm$ro4$1@news.onet.pl>
    <6...@5...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: dhcp-p-07.etf.bg.ac.yu
    X-Trace: news.onet.pl 1206622174 28131 147.91.12.45 (27 Mar 2008 12:49:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Mar 2008 12:49:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4133
    X-Sender: nGRrwOE2epoZT9OROpJN9tnWMpPBX14X
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:442163
    [ ukryj nagłówki ]

    <w...@g...com> wrote in message
    news:66eea0e0-e169-4ba5-b31e-d8e94b465c81@59g2000hsb
    .googlegroups.com...
    > A to blad popelniles. Jak jest kwestia sporna to reklamacje sie sklada
    > tylko
    > na papierze. Dla wlasnego dobra. No ale zachowaj sobie swoj post pod reka,
    > to za miesiac nam dokonczysz historyjke jak to masz do splacenia kare,
    > bank
    > zgubil reklamacje, splawiaja ciebie gdzie sie da, etc

    Nie jest tak źle - reklamacja jest oczywiście pisemna, tylko
    wygenerowana przez panią konsultantkę.
    Treść reklamacji mi odczytała, ja zaaprobowałem, żądając odpowiedzi
    pisemnej. Żadnych dodatkowych
    zaległości nie będzie, bo zapłacę to co mam do zapłacenia. Natomiast
    będę drążył ich do samego końca,
    to znaczy żądał usunięcia z historii wyciągu operacji takich wpisów
    jak "opłata za nieterminową wpłatę"
    itd. Poza tym rozmowy są nagrywane, więc jeśli coś będzie nie tak - na
    pewno skłonię bank do odszukania
    stosownych nagrań. W międzyczasie, na spokojnie, złożę pisemne
    zapytanie, dlaczego pierwszy konsultant
    wprowadził mnie w błąd - tzn. na jaki paragraf regulaminu się
    powoływał.

    -----

    No sa, ale w razie czego to nie masz mocnego dowodu w lapie. Moze faktycznie
    przesadzam, ale ja to z tych co dmuchaja na zimne ;)

    pozdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1