  • Data: 2007-09-27 11:06:10
    Temat: Re: [Rajfi] Regulamin KK
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <m...@t...irc.pl> wrote:
    > Brawa dla banku za załatanie tej dziury. Karty Rajfiego nadal pozostają w
    > mojej skromnej ocenie najlepszymi kartami w PL dla segmentu 'normalnych'
    > klientów i dla płatności wyłącznie w złotych. Z fraudem na karcie Rajfiego
    > do czynienia nie miałem, więc nie wiem jak by to wyglądało w takiej
    > sytuacji, ale daleki jestem od histerii jaka się czasem na grupie w tym
    > temacie pojawia. Normalnych reklamacji kilka miałem. Oceniam normalne
    > użytkowanie i cechy karty oraz jakość obsługi na infolinii oraz w oddziale
    > banku.

    a co ze słynnym punktem o odpowiedzialności klienta za WSZYSTKIE
    transakcje zdalne? poprawili już?

    Rozdział 6
    Paragraf 36
    Punkt 5
    Podpunkt 2

    "
    Bank NIE odpowiada, bez względu na kwotę, za Transakcje:

    zrealizowane na odległość bez fizycznego przedstawienia karty, w tym w
    szczególności zrealizowane za pośrednictwem telefonu, poczty, lub
    zrealizowane za pośrednictwem internetu bez wykorzystania usługi
    Bezpieczne e-zakupy.
    "

    (regulamin z 27 sierpnia 2007)

    btw "Bezpieczne e-zakupy" wg regulaminu to 3D secure - czyżby już nie
    tylko BZWBK to wprowadził?

    pozdrawiam

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst