eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Rajfi] Regulamin KKRe: [Rajfi] Regulamin KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Rajfi] Regulamin KK
    Date: Thu, 27 Sep 2007 23:15:40 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <fdh6k9$b10$1@news.onet.pl>
    References: <fdenq2$dmb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-100-120.gprsbal.plusgsm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1190927820 11296 212.2.100.120 (27 Sep 2007 21:17:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Sep 2007 21:17:00 +0000 (UTC)
    X-Sender: u+eie1fErhteICjGMoQOWg==
    In-Reply-To: <fdenq2$dmb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:426659
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekZ napisał(a):
    > Brawa dla banku za załatanie tej dziury. Karty Rajfiego nadal pozostają w
    > mojej skromnej ocenie najlepszymi kartami w PL dla segmentu 'normalnych'
    > klientów i dla płatności wyłącznie w złotych. Z fraudem na karcie Rajfiego
    > do czynienia nie miałem, więc nie wiem jak by to wyglądało w takiej
    > sytuacji, ale daleki jestem od histerii jaka się czasem na grupie w tym
    > temacie pojawia. Normalnych reklamacji kilka miałem. Oceniam normalne
    > użytkowanie i cechy karty oraz jakość obsługi na infolinii oraz w oddziale
    > banku.

    Ja nie widze w kartach Raiffeisen nic rewelacyjnego. Bardzo slaby
    podglad online, karty nie cechuja sie niczym nadzwyczajnym, obsluga
    srednio elastyczna ("moze pan zastrzec karte tylko z powodu kradziezy
    lub zgubienia", ale ja karte mam tylko pies mi ja pogryzl, "mozne pan
    zastrzec karte tylko z powodu kradziezy lub zgubienia", ale nikt mi jej
    nie ukradl, caly czas ja mam, "mozne pan zastrzec karte tylko z powodu
    kradziezy lub zgubienia"), pojawialy sie sygnaly o tym, ze bank zostawia
    klienta na lodzie w przypadku frauda.

    Poki karta dziala dobrze, to kazdy bank sie tutaj sprawdza. Prawdziwy
    test przechodzi sie jednak w chwilach kryzysowych (fraud) albo jak sie
    chce zalatwic cos srednio standardowego. Z tego np. powodu duzo stracilo
    u mnie Millenium (mozna sobie poczytac, bo o tym pisalem), bo tam
    obsluga jest po prostu zenujaca. Niepodoba mi sie tez np. sposob
    zwalniania z oplat w Citi. Zobacze jak mi sie Multi sprawdzi w przypadku
    frauda, ktorego wlasnie reklamuje. Jesli tak ze bede niezadowolony to
    zamykam tam wszystko co mam (i niech sobie swoja karte z limitem 16k
    wsadza pod siedzenie).


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1