  • Data: 2011-03-24 12:20:49
    Temat: Re: Rozkoszne długi PIIGS a USA
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 11:34:51 +0100, skippy napisał(a):

    > Wróże jak każdy inny, ale nie komentuje autorom innych wróżb że są idiotami.
    > Jak Ci z tym lepiej, że misiu pa gwaranta na przyszłość a ja jestem
    > głupkiem, to możesz tak przyjąć.
    > Nic to w moim zyciu nie zmienia.

    Gość nie nazwał cie głupkiem. Powiedzenie ze ktoś jest ignorantem w jakieś
    sprawie, nie jest może miłe dla słuchającego, ale nie jest też szczególnie
    obelżywe. Być ignorantem to nie jest jakaś wielka ujma. Ja jestem
    ignorantem w polityce, socjologii, biologii, literaturze i w tysiącu innych
    dziedzinach. Co to za ujma?
    Spójrz na polityków i ich profesjonalne zarządzanie systemem emerytalnym i
    oszczędnościami złożonymi przez miliony Polaków w OFE. To jest dopiero
    ingnorancja?! Zapatrzone w siebie matołki, których jedynym celem życia jest
    noszenie garniturków i uśmiechanie sie do wyborców, jak jakieś tanie
    dziwki. To jest prawdziwa ignorancja. Patrząc na nich to można powiedzieć,
    że ignorant to brzmi dumnie ;)

    > Besse wróżyłem od maja 2007
    > Niestety sie to sprawdziło, może przypadkowo
    > Tak sie złozyło że od 2007 do 2009 spdaliśmy z prawie 4k na 1k
    > Nie zauważyłeś?
    > Na dziś jesteśmy tylko w trakcie częściowo odrobionych strat.
    >
    > Masz inne wykresy???
    > Podziel sie z nami.

    A no mam ten dzisiejszy. Od roku trwa przecież megadystrybucja a indeks
    ciągle się trzyma. Albo to nie jest megadystrybucja albo trwają megazakupy.