eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozliczenie biletów Wizzair a VE InteligoRe: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
    Date: Sat, 18 Mar 2006 17:56:23 +0100
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 69
    Message-ID: <7af6q1ke9gb8$.25bll6vu8r3k.dlg@40tude.net>
    References: <dvh6gm$ce1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bxi196.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1142701461 16693 83.18.242.196 (18 Mar 2006 17:04:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Mar 2006 17:04:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.41pl Hamster/2.1.0.0
    X-Allegro: msprungk
    X-Swistak.pl: msprungk
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380537
    [ ukryj nagłówki ]

    Szymon napisał(a):

    > Hej,
    > Placiłem za bilet WizzAir 221,00 zł, tyle widnieje w tytule transakcji, a
    > sciągnęło 228,53 zł

    Normalka. VizzAir obciąża klienta kosztami prowizji za płatność kartą.
    Musisz mieć świadomość, że jak masz taniej bilety to za komfort płacenia
    kartą ktoś musi zapłacić



    > przegooglowałem to co było na tej grupie powiedziane na ten temat i wiem
    > technicznie jak to się dzieje. Niemniej mój punktu widzenia to punkt end-
    > usera, którego nie musi obchodzić to wszystko (przewalutowania, rozliczenia
    > etc), a który jest po prostu klientem Inteligo i z nim podpisuje wszelkie
    > umowy.

    Inteligo nie ma tu nic do powiedzenia. Nie masz się na co oburzać. Trzeba
    było zapłacić gotówką skoro Ci żal paru złotych na prowizje


    > No i dodam, ze nie zgadzam się z tym, iż bank postępuje w porządku księgujac
    > wyższe kwoty niż te, jakie klient akceptuje przy transakcji.

    Małe masz pojęcie, jak widzę, o całej transakcji, a o ile dobrze pamiętam
    (ostatnio płaciłem kartą za bilety w styczniu), to pojawia się informacja o
    kosztach prowizji za płatność, którą ponosi klient. Widocznie klient jak
    zwykle nie czyta tego co ma przed oczami


    > Następnie została zaksiegowana INNA kwota, zupełnie bez mojej wiedzy i
    > jakiejkolwiek informacji ze strony banku. Kwota transakcji na jaką nie
    > wyraziłem zgody, dodatkowo sprzeczna z tytułem transakcji.

    Naprawdę? Ciekawe :)))


    Jak być widzę przy płatności kartą:

    "Doliczona zostanie opłata manipulacyjna w wysokosci 3 euro za każdego
    pasażera i każdy z odcinków lotu. "


    > co powinienem teraz zrobić?

    Czytać uważnie to co masz przed oczami i nie kompromitować się więcej ;)

    > Moim zdaniem jak wchodzę do sklepu i widzę cenę
    > w PLN i placę kartą w PLN to zabranie mi innej kwoty z konta nie może
    > sie "przedawniać" po 90 dniach.

    To zupełnie co innego



    > Czekam na rady i dziękuję. To nie jest trolowanie, bo wypełniona reklamacja
    > transakcji leży u mnie na biurku i nie weim co z nią zrobć...

    Podrzeć, spalić, oprawić w ramki




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1