eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozliczenie biletów Wizzair a VE InteligoRe: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Szymon" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
    Date: Sat, 18 Mar 2006 17:34:48 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <dvhgbo$nla$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dvh6gm$ce1$1@inews.gazeta.pl>
    <7af6q1ke9gb8$.25bll6vu8r3k.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1142703288 24234 172.20.26.233 (18 Mar 2006 17:34:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Mar 2006 17:34:48 +0000 (UTC)
    X-Forwarded-For: 172.20.6.61
    X-Remote-IP: host-81-190-110-173.gdynia.mm.pl
    X-User: szymon2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380539
    [ ukryj nagłówki ]

    Markus Sprungk <m...@g...com> napisał(a):

    > Normalka. VizzAir obciąża klienta kosztami prowizji za płatność kartą.
    > Musisz mieć świadomość, że jak masz taniej bilety to za komfort płacenia
    > kartą ktoś musi zapłacić

    Te koszty były wliczone w cenę 221 zł. Pojawiają się na samym końcu i też
    wkurzają, ale to nie o tę kwotę się rozchodzi. Jakbyś umiał liczyć, to byś
    policzył ile to jest 3 euro w pamięci.

    > Inteligo nie ma tu nic do powiedzenia. Nie masz się na co oburzać. Trzeba
    > było zapłacić gotówką skoro Ci żal paru złotych na prowizje
    ???


    > Małe masz pojęcie, jak widzę, o całej transakcji, a o ile dobrze pamiętam
    > (ostatnio płaciłem kartą za bilety w styczniu), to pojawia się informacja o
    > kosztach prowizji za płatność, którą ponosi klient. Widocznie klient jak
    > zwykle nie czyta tego co ma przed oczami

    małe pojęcie to masz Ty.


    > Naprawdę? Ciekawe :)))
    Tak. Mogę Ci wysłać meil ze szczegółami transakcji.

    > > Moim zdaniem jak wchodzę do sklepu i widzę cenę
    > > w PLN i placę kartą w PLN to zabranie mi innej kwoty z konta nie może
    > > sie "przedawniać" po 90 dniach.
    >
    > To zupełnie co innego

    Naprawdę? Ciekawe :)))

    Skoro ta opłata jest zgodna z tym, co czytalem, a moje pretensje niesłuszne -
    dlaczego gdybym się nie spóźnił z reklamacją - zostałaby uznana (zdaniem
    uczestników wcześniejszych wątków)?

    Pozdrawiam
    Szymon


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1