  • Data: 2016-11-30 11:14:41
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-30 o 09:26, Poldek pisze:
> [...]
    >>> http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/mbank-przeg
    rywa-w-sadzie-zmienne-oprocentowanie-uniewaznia-kred
    yt/7k5x9w

    > A przy nieco mniej dobrych rozwiązanie umowy oznacza konieczność
    > natychmiastowej spłaty niespłaconego kapitału.

    Ciekawe na jakiej podstawie 'natychmiastowej'. Przecież brak umowy, brak
    hipoteki, BTE, weksli czy czego tam jeszcze.
    Bank może albo poprosić i ew zawrzeć nową umowę. Albo się bujać przez
    kolejny sąd i komornika.
    W tym czasie rozsądny kredytobiorca upłynnia majątek po kątach i bank go
    może pocałować tam, gdzie...

    > Może wziąć teraz kredyt na spłatę tamtego.
    > Ciekawe, czy będzie zadowolony?

    Myślę, że do spłaty (po zaliczeniu wszystkich wpłąconych rat jako spłata
    kapitału) zostanie mniej niż 50% pierwotnej kwoty kredytu.

    Raczej nie powinno być problemu

    --
    Pete