  • Data: 2016-12-02 09:30:38
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .org...
    On 2016-12-01, Kris <k...@g...com> wrote:

    >Tam zaraz wizjoner. To była rozgrywka polityczna tamtych czasów.
    >A tu kontekst:
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,305
    6888.html
    >Data: 09.12.2005
    >"[...] Wiceprezes Getin Banku Łukasz Bald nie ma wątpliwości:
    >- Chodzi o osłabienie mniejszych banków, które specjalizują się
    >w kredytach walutowych, a w konsekwencji o pozbycie się konkurentów
    >z rynku kredytów mieszkaniowych. Banki, które i tak nie udzielają
    >kredytów walutowych, zachowały się jak przysłowiowy pies ogrodnika
    >- uważa Bald.

    Tylko ... sprawdzic PKO BP.
    Bo skonczyl z duza iloscia kredytow frankowych. Ale czy zaczal juz w
    2005 ?

    >Dlaczego ci, którzy dziś specjalizują się w kredytach walutowych,
    >boją się przejścia na złotówkę? Maciej Kossowski z Expandera
    >tłumaczy, że wielkie banki, dysponujące dużą siecią oddziałów,
    >mogą zbić cenę kredytu, bo zarabiają na nisko oprocentowanych
    >depozytach. - Mniejsze banki, nie mające depozytów, nie będą
    >mogły oferować tak niskiego oprocentowania kredytów złotowych
    >- uważa Kossowski."

    To skad wziely pieniadze ?

    Fakt, duze banki, z tradycjami, mialy duza ilosc klientow, ktorzy
    zawsze cos tam trzymali ...
    No ale jesli mnie pamiec nie myli, to taki PeKaO udzielil sporo
    kredytow z funduszy wlasnych.
    To Unicredit powinien dbac, zeby one byly w bezpiecznej walucie :-)

    J.