  • Data: 2016-12-02 19:12:27
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 grudnia 2016 12:02:04 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    .

    > Są 3 metody:
    > - prowizja nie doliczana do kredytu
    > - prowizja doliczana do kredytu (tą ja policzyłem, bo z tą się najczęściej
    spotykałem)
    > - prowizja pomniejsza kwotę do wypłaty (Twoja metoda

    1 i 2 pomiń bo nikt tego nie stosuje przy kredytach gotowkowych

    > W praktyce spotkałem się z metodą "2", stąd i dalsze wyliczenia miałem jak w
    punkcie 2.
    Chyba ktoś sie pomylił albo Ty nie zweryfikowałeś.
    > Ale RRSO to w miarę mierzalny wskaźnik, który można zastosować do różnych
    > miar. W dalszej kolejności należy patrzeć na inne parametry.

    Pewnie masz racje ale zostaje "ale"
    Widziałeś reklamę gdzie RRSO się chwalą?
    Pewne nie
    Zgadnij dlaczego?

    > Ale "w reklamach" mają obowiązek przedstawić wyliczenie reprezentatywnej
    > próbki, więc nie mów, że masz tylko RRSO do porównania.

    No i przedstawią. Pożyczka 4,9% resztę poczytaj. Chcesz skan umowy pożyczki na
    (chyba)45tys gdzie koleżanka mamy wzięła będąc pewna ze na 4,90 bierze?