  • Data: 2016-12-11 18:32:51
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-12-11, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > I mysle ze tutaj jest moment w ktorym powinnismy zakonczyc dyskusje.

    Tu nie zarzucałem Ci kłamstwa, ale uśmiałem się z tego stwierdzenia

    "umiem ocenic ktory sprzedawca przedstawia oferte
    uczciwie a ktory od samego poczatku tak kluczy zeby nie powiedziec
    uczciwie co ma na mysli i co chce sprzedac."

    Wierzę, że mówisz szczerze, ale po prostu nie wierzę że to naprawdę
    umiesz, bo nikt tego nie potrafi w 100%. Dlatego właśnie uważam, że
    najlepiej wszystko opierać o fakty, a nie o to co ktoś potrafi
    powiedzieć gładko (i jak gładko).

    > Możemy sie ze soba nie zgadzac, mozemy zupełnie inaczej oceniac pewne
    > zjawiska ale w momoncie kiedy zarzucamy sobie kłamstwo to dalsza dyskusja
    > nie ma sensu.

    Myślę że dalsza dyskusja faktycznie nie ma sensu, bo swoje stanowiska
    znamy i raczej z nich nie zrezygnujemy, a powtarzalność argumentów
    już jest niemal 100%. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com