eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSantander mi kodów nie przysyłaRe: Santander mi kodów nie przysyła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.v75.viator.gda
    .pl!not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Santander mi kodów nie przysyła
    Date: Wed, 29 Apr 2020 13:36:20 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r8borg$heu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    References: <r8bkqd$eco$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5ea95a32$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: v75.viator.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 29 Apr 2020 11:36:16 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="v75.viator.gda.pl:213.192.64.75"; logging-data="17886";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:650958
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-04-29 o 12:59, Dawid Rutkowski pisze:
    > W dniu środa, 29 kwietnia 2020 12:43:00 UTC+2 użytkownik Piotr W. napisał:
    >> Sprawdź we wiadomościach filtrowanych.
    >
    > Uuuu, to SMSy też mają filtry anty-spamowe? A kto ustala reguły?
    >
    > Do mnie hasło do logowania przyszło - test w "oknie prywatnym". A nie wolisz
    "zaufać" sobie komputera i mieć spokój na 3 miesiące?
    >

    Minął jakiś czas i wszystko zadziałało jakby nigdy nic.

    Ale po zastanowieniu. Coś zrobiłem dziś nietypowo. Miałem dwa linki
    (stary z BZWBK i nowszy Santandera). Otworzyłem oba aby sprawdzić gdzie
    prowadzą. Trafiało na dwie identycznie zachowujące się strony, tylko
    jeden adres był dłuższy o dopisek klient- indywidualny.
    W obu kliknąłem zaloguj aby sprawdzić czy jest tak samo.
    Po sprawdzeniu zamknąłem jedną stronę i w ramach porządku usunąłem stary
    link.
    Na pozostałej stronie podejmowałem kolejne próby logowania. Może to, że
    otworzyłem drugą stronę i kliknąłem tam zaloguj (ale nic dalej) i
    zamknąłem stronę było przyczyną.
    Ale przecież ta pozostała strona normalnie działała - po wpisaniu loginu
    przeszło dalej do maskowanego hasła i przeszło dalej do pytanie o sms
    więc powinno go wysłać.

    A na temat "zaufać'. Z powodu warunków promocji na KH muszę przelewać na
    to konto 2k i po spłacie KH ileś tam zostaje. Pi razy drzwi raz na dwa
    miesiące się loguję i przelewam co tam jest do mBanku który nadal jest
    moim głównym kontem. Nigdy nawet nie zwróciłem uwagi na możliwość
    "zaufania" komputera. Zresztą niewiele mi da. Poza tym do przelania
    miałem tam 500zł i to też wygenerowało info, że kwota za duża i muszę
    podać kod sms.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1