    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Date: Wed, 21 Jun 2017 11:21:04 +0200

    dyskusyjnych:oibtdc$hal$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2017-06-20 o 17:54, J.F. pisze:
    > Dobra, juz wiem. RRSO liczy stope roczna. Tzn jakbym splacil
    > jednorazowo po roku 110% kwoty kredytu, to by bylo RRSO 10%.
    > Tymczasem banki stosuja kapitalizacje miesieczna.
    [...]
    >Zupełnie nie pomyślałem, że RRSO może nie dotyczyć kapitalizacji
    >miesięcznej, bo to jest praktycznie jedyna z jaką się spotykam więc
    >sądziłem, że jako jedynie słuszna to właśnie taka musi być
    >odniesieniem użytym w RRSO.
    >Teraz wszystko jasne. Dzięki.
    >Ciekawe, czy za kilka lat będę o tym pamiętał, czy znów będę uważał,
    >że jak oprocentowanie 10% i żadnych prowizji to RRSO musi być 10%.

    No coz, banki nas przyzwyczaily, ze "raty 0%, RRSO 20%", wiec roznica
    wydawala mi sie naturalna i niegodna zainteresowania :-)
    Choc tez mnie zastanawiala ta roznica, bo tu przeciez innych oplat nie
    ma.

    A teraz to pewnie co chwila widzac RRSO, bedziesz sobie przypominal o
    kapitalizacji i roznicy, wiec chyba dlugo

    0.47% przy tych 10 to nadal IMO niegodne zainteresowania, ale jak PIS
    zrobi inflacje, to moze byc wiekszy wplyw.

    J.