  • Data: 2017-06-21 15:56:41
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-21 o 14:49, J.F. pisze:

    > Ukrytej oplaty w Citi jeszcze nie odnotowalem.

    Nie pisałem o ukrytej tylko o jakiejś.
    Na przykład w regulaminie KK wyczytałem, że można z KK przelewać opłaty
    za czynsz, prąd itp. i to jest jak transakcja bezgotówkowa, ale może
    wymagać przez serwis telefoniczny (ogólnie płatny) zdefiniowania odbiorcy.

    Razem z umową dostałem regulamin obecnie działający i drugi od sierpnia
    (na stronie go nie widzę, ale głęboko nie szukałem).
    1.Te czynsze wykasowali :(
    2.Dopisali: Transakcje, dla których Klient ma możliwość wyboru waluty
    ich dokonania i decyduje się na PLN, .... są Transakcjami dynamicznie
    przewalutowanymi i podlegają naliczeniu prowizji...
    P.G.