  • Data: 2017-06-21 16:31:45
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oidtum$ag1$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2017-06-21 o 14:49, J.F. pisze:

    >Nie pisałem o ukrytej tylko o jakiejś.
    >Na przykład w regulaminie KK wyczytałem, że można z KK przelewać
    >opłaty za czynsz, prąd itp. i to jest jak transakcja bezgotówkowa,
    >ale może wymagać przez serwis telefoniczny (ogólnie płatny)
    >zdefiniowania odbiorcy.

    No to ukryta ... albo i nie, bo za zdefiniowanie odbiorcy to nie wiem
    czy jest pozycja.

    >Razem z umową dostałem regulamin obecnie działający i drugi od
    >sierpnia (na stronie go nie widzę, ale głęboko nie szukałem).
    >1.Te czynsze wykasowali :(

    Zysku na tym nie mieli. Stad i ta definicja, bo inaczej ludzie by
    wszystko tym placili.
    Zrezygnowali ... no i sprawa czysta.

    >2.Dopisali: Transakcje, dla których Klient ma możliwość wyboru waluty
    >ich dokonania i decyduje się na PLN, .... są Transakcjami dynamicznie
    >przewalutowanymi i podlegają naliczeniu prowizji...

    Jak chyba i w innych bankach. To nie moze byc tak, ze bank nie zarobi
    :-)
    Tylko w innych masz zapis np "prowizja od transakcji zagranicznych".

    Albo jak w mbanku
    "Dla kart MasterCard: w przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat
    gotówki, dokonanych w walucie rozliczeniowej, mBank pobiera dodatkowo
    prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości 2% wartości
    transakcji."

    IMO - to by juz mozna wygrac w sadzie, biorac pod uwage, ze to dopisek
    do pkt
    "5. Prowizja od transakcji bezgotówkowych1) "
    :-)

    Ale zaraz - to Visa i DCC beda w mbanku bez prowizji ? Zadziwiajace
    :-)

    J.