  • Data: 2017-06-21 20:40:12
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >To jest prawda, ale trzeba odjąć (realną) inflację.
    >Poza tym, lepszy jeden 10-letni kredyt czy 10 rocznych?

    Mi chodzilo tylko o to, na ile bank "oszukuje" na tym nominalnym
    oprocentowaniu.
    Przy 10% i roku to imo niewiele (30 zl w skali 10 tys jak widac), przy
    20 latach juz sie troche uzbiera.

    >Z takim samym
    >RRSO oczywiście (zakładając że jest to pojęcie zdefiniowane dla
    >10-letnich kredytów).

    A ktory kredyt lepszy ... klient zazwyczaj nie ma wyboru czy roczny,
    bo pewnie go nie stac na takie splaty.

    Tym niemniej - przy RRSO 10% to doplata przez 20 lat bedzie wielka ...
    chyba, ze ma sie informacje o nadchodzacej inflacji.
    Przy RRSO 2% to bym sie zastanowil ... ale jak bedzie deflacja ? :-)

    J.