  • Data: 2017-06-23 12:41:20
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Nie nie, miałem oczywiście na myśli 10 takich rocznych, tak żeby raty
    >i RRSO były takie same.

    Nadal nie bardzo rozumiem - czlowiek chce jakas kwote, stac go na
    pewne raty, i stad wynika ilosc lat.
    Nie ma co porownywac kredytu na rok z kredytem na 10 lat.
    Choc i tak RRSO bym sprawdzil

    Banki teraz takie, ze te kredyty dosc wysoko oprocentowane, wiec im
    dluzszy kredyt, tym wiecej sie zaplaci odsetek, a im szybciej splaci
    tym wiecej zaoszczedzi.
    Chyba, ze RRSO niskie, a inflacja wysoka.

    Wiec jesli cokolwiek tu mozna porownywac, to np kredyt na rok (stac
    nas) z RRSO 15% , i kredyt na 3 lata z RRSO 8% ... o ile sie taka
    oferte znajdzie

    J.