  • Data: 2017-06-21 12:24:01
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-21 o 11:21, J.F. pisze:

    > 0.47% przy tych 10 to nadal IMO niegodne zainteresowania, ale jak PIS
    > zrobi inflacje, to moze byc wiekszy wplyw.

    Nie szukałem wzoru na RRSO ale na kalkulatorze:
    .1/12=+1=(x^y)12=
    daje 1.104713067

    Mam hipotezę (intuicja mi tak podpowiada, ale głowy nie dam) - przy 10%
    i kapitalizacji miesięcznej jakiekolwiek założenia co do przebiegu
    zdarzeń wydatki/spłaty, lokaty/wypłaty powinny dać RRSO 10,47% (jeśli
    poza % żadnych prowizji itp.).
    Ale liczyć, aby sprawdzić mi się nie chce :)
    P.G.
    P.S.
    Przypuszczam, że gdyby wszystkie kwoty były 0 to wzór na RRSO natknie
    się na dzielenie przez 0.