  • Data: 2009-06-26 21:24:03
    Temat: Re: Sklep & rozliczenia transakcji kartowych
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack wrote:

    > Tak też myślałem, w końcu jak by na to nie spojrzeć jest to najsensowniejsze
    > rozwiązanie dla każdej ze stron. Rozumiem oczywiście, że suma $ składająca
    > się na przelew jest pomniejszona o odpowiedni %, od każdej transakcji
    > dokonanej w danym dniu.

    Tak, i jeszcze minus inne należności, jakie mogą się trafić - np. opłata
    za najem terminala albo zaksięgowane uznania/chargebacki. Generalnie
    Polcardowi się za nic nie przelewa pieniędzy - sami sobie potrącają z
    wypłat.

    > Polcard - IMHO jeden z najlepszych agentów. Jeżeli są jakieś argumenty za to
    > bardzo proszę o ich zaprezentowanie. :)

    Korzystam z ich usług od zeszłego tysiąclecia i jestem bardzo
    zadowolony. Dwukrotnie usiłowałem zmienić na innego agenta, ale szybko
    się nauczyłem, że nie należy zmieniać czegoś, co działa (zwłaszcza, że
    działa bardzo dobrze). :-)

    W skrócie: Terminal Pekao miałem przez 3 dni, w ciągu których nie udało
    się autoryzować ani jednej transakcji, a wszystkie linie telefoniczne
    były wiecznie zajęte. Terminal eService miałem przez miesiąc, w ciągu
    którego "zgubili" mi prawie 3000zł. Po reklamacji pieniądze "się
    znalazły", ale za usługi i tak podziękowałem...

    --
    MiCHA