  • Data: 2005-04-26 11:46:41
    Temat: Re: Skyeurope oszukuje klientów?
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    > www.pkobp.pl :-)

    No i nadal nie mogę się doliczyć. Ktoś się podejmie? :)

    > Nieważne czyja wina. I jedni i drudzy działają zgodnie ze swoimi
    > zasadami - SkyEurope pobiera w PLN, a inteligo przewalutowuje transakcję
    > zagraniczną.

    ... i zmienia to faktu, że czuję się oskubany na 13,76 zł.

    > Powinieneś złożyć rekelmację w banku, niezależnie od winnego. Wyślij
    > formularz reklamacyjny VISA, zaznacz, że nie na taką kwotę wyraziłeś
    > zgodę i wsio.

    A skąd ten formularz reklamacyjny VISA?

    > Nie musisz załączać dowodu zakupu.

    A co by było dowodem zakupu? Chyba nic takie się nie ma w przypadku zakupu
    biletów przez net. No mam nr potwierdzenia, które przyszło na adres e-mail.

    > Nic się nie dowiesz.

    Może i racja. Teraz bardziej bliski jestem złożeniu reklamacji niż
    wydzwanianiu i traceniu czasu i nerwów.

    Jacek Wojaczyński