  • Data: 2010-09-10 22:36:20
    Temat: Re: Sprzedawaj na Rosz ha-Szana
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Skonecki <r...@g...pl> napisał(a):

    > A znasz coś co działa? Ewentualnie jakieś przekonania, typy, itp. co do
    > metody mogącej okazać się Graalem?

    Jeśli chodzi o prognozy, to nie znam. W ogóle to nie zajmuję się
    prognozowaniem, bo uważam, że nie da się dobrze spekulować w oparciu
    o prognozy. Fakt, że zająłem się kiedyś sprawdzaniem kalendarza spiralnego
    ( czegoś z pozoru absurdalnego ) wynika tylko z mojej badawczej natury.
    Nie mam oporów przed statystycznym weryfikowaniem nawet największych
    nonsensów. :-)
    Inaczej rzecz się ma, jeśli chodzi o skuteczność inwestowania. Mam systemy,
    które działają. Aktualnie gram dwoma jednocześnie. Jeden podąża za trendem,
    a drugi to system jednosesyjny ... o bardzo dużej skuteczności. Jest tak
    prosty, że aż prymitywny ... i pozwala na otwieranie dużych pozycji.
    Przeczytaj książkę Bernsteina "Inwestor jednosesyjny", a na pewno domyślisz
    się o co chodzi.

    pozdr.
    sys29