  • Data: 2007-04-13 14:16:51
    Temat: Re: Strony banków
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Popławski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Tak, oni tak myślą. Przynajmniej dopóki są studentami.

    Popiela, Korwin-Mikke ? no, kiedyś może studentami byli...
    Może znasz innych, bo ja nie z UPR...

    >Przeczytaj powoli i dokładnie posty, które napisałem w tym wątku.

    Czytałem, ale zdania nie zmienię. Co do zasady to są już pieniądze banku.
    Czasem mnie też ich posunięcia irytują ale również irytuje mnie to, że
    państwo mówi bankom w jaki sposób mają na mnie zarabiać, a klientom w jaki
    sposób muszą dać zarobiać bankom.

    Zgadzam się, że flash to przegięcie. Podobnie jak inne wymagania np. tylko
    IE, albo konieczna maszyna Javy. Ja głosuję portfelem (i czasem) omijam
    takie. Tylko, że o przyczynach omijania informuję również bank.

    Arek