  • Data: 2016-05-19 11:18:34
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ... trzeba do głównego podżegacza.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nhju81$f7b$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...example.com> napisał w

    >Dla mnie polskość restauracji to pomidorowa i schabowy a takie
    >jeszcze chyba da się znaleźć.
    >Choć przyznam, że szyldy kebab, pizza widuję, a szyldu pomidorowa
    >nigdy nie widziałem :).

    Widac pizza i kebab lepsze niz pomidorowa.
    Taka integracje tylko popierac :-)

    A pomidory to przeciez tez imigranci - rdzennie polska to moze byc
    szczawiowa z makaronem :-)

    Tak czy inaczej - w Niemczech zaczynaja sie problemy - Turkow duzo,
    dzieci sie chowaja w tureckich rodzinach, bawia z dziecmi tureckich
    sasiadow, ida do szkoly ... i nie mowia po niemiecku ...

    A potem ich sie zrobi ponad 50% i wprowadza ustroj islamski :-)

    J.