  • Data: 2019-07-29 18:03:08
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-29 o 17:27, J.F. pisze:

    > Nadal - to raczej nie sa pieniadze, ktorych nie mozna z bankomatu wyplacic.

    Nie pamiętam czy to były wszystkie bankomaty za darmo czy niektóre. Na
    pewno Euronet był darmowy.
    Pamiętaj, że Polska to nie tylko duże miasta. Nawet dziś, po 20 latach
    nierzadko się zdarza, iż najbliższy bankomat znajduje się X km od
    miejsca zamieszkania. Oczywiście darmowy.

    > Samochod jakbym chcial kupic ...

    To pewnie chciałbyś mieć potwierdzenie nadania przelewu, a z tego co
    pamiętam to nie mieli.

    > Ale grupowicze te karty i tak maja :-)

    Ja mam 2 i ich liczba do końca roku pewnie zmaleje do 1. Pamiętaj, że
    dziś następuje konsolidacja sektora i banków jest coraz mniej.

    Pamiętam, jak tu na grupie niektórzy tarli kolanami, gdy AmEx im
    przychodził do domu, albo Dinners Club. Nie mówiąc już o czarnej... tam
    czarnej... złotą jak ktoś miał to się chwalił ;-)

    Dziś to śmiesznie brzmi, ale w archiwach jeszcze byś znalazł takich
    klientów.

    > To akurat cecha wielu wspolczesnych bankow.
    > to raczej Mille jest tu ewenementem ... i pewnie zacznie ciąc ...

    Tak, dlatego ktoś kto miał 20 lat temu konta w 10 bankach, 10 lat temu w
    5, teraz w 3, a wkrótce może mieć w jednym...