eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! › Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Data: 2009-06-23 13:59:24
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w wiadomosci
    news:h1ql5h$li8$1@online.de...
    > K.K. wrote:
    > (...)
    >>> Prosilem rowniez o info, jaka
    >>> bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
    >>> czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych".
    >> Bardzo konkretne pytania, na które odpowiedzi na stronach mBanku sa
    >> nawet w formie obrazkowej, jak tu
    >> http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/9.htm
    l
    >> Czego nie rozumiesz?
    > Nie rozumial tego, o co sie spytal w formularzu kontaktowym.
    > Czy to takie trudne dla projektantow serwisow www, ze uwagi i pytania
    > klientow nie powinny ladowac w /dev/null?

    Tylko po co, skoro malo kto z ich pracy korzysta? Powyzszy link i autor
    watku jest tego dowodem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1