eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! › Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Data: 2009-06-23 15:13:14
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Podczepię się: miesiąc temu (22 maja) wypowiedziałem mBankowi umowę
    (wszystkich usług), a dziś z ciekawości zadzwoniłem na dezinfolinię,
    żeby zapytać, dlaczego wciąż działa.
    I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
    gdzie złożyłem je na papierze (Łódź, Narutowicza 24) nie mogą. Nie
    mogą i już! Mogli za to, łaskawcy, podać numer do placówki.
    Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
    ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
    postępów...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski