eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Data: 2009-06-23 16:33:55
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:5a4c093d-3e28-42bb-a470-6473e819e454@q14g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 23 Cze, 09:29, "george" <g...@v...pl> wrote:
    >
    > tak swoja droga nie chcialbys chyba aby w twoim biznesie ktos opowiadal
    > regulamin "wlasnymi" slowami za kóre byc moze bedziesz odpowiadal. Moze
    > maja
    > taki prikaz: jak to tylko mozliwe cytujcie regulami + odsylajcie do niego.
    > W sumie nie dziwi mnie to...

    Moment, nikt nie spodziewa sie od banku odpowiedzi "wlasnymi slowami"
    na czerpanym papierze i z odrecznym podpisem prezesa.

    Ale "skopiowany marketingowy belkot nie zawierajacy zadnych odpowiedzi
    na pytania" to przesada w druga strone.

    Komus w koncu BRE placi za przeczytanie i przeanalizowanie e-maili od
    klientow oraz odpowiedzenie na zadane, konkretne pytania. Jezeli tak
    nie jest, to po co utrzymywac fikcje i np. nie wlaczyc autoodpowiedzi
    na e-maile, w stylu "Dziekujemy bla bla bla, odpowiedzi znajduja sie w
    FAQ."?

    Przynajmniej klienci nie beda mieli zludzen, ze moga sie spodziewac
    kompetentnej obslugi.

    a jest inaczej ? Dla mie jest wlasnie tak jak napisales "bla bla .. odsylam
    do regulaminu".
    Zastanawialem sie czy moze byc inaczej :).

    george


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1