  • Data: 2009-01-02 21:19:12
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 21:52:52 +0100, Szymon napisał(a):

    > Na tym polega standaryzacja. Zauważ, że już od III klasy SP masz egzaminy

    Ja wiem na czym polega standaryzacja. Pytam, po co? Komu to potrzebne?

    > zewnętrzne. Jeśli każda szkoła miałaby uczyć czego innego (bo w jednej
    > program układa - według Waszego postulatu - tokarz, w drugiej elektryk, w
    > trzeciej fizyk czy matematyk) to jak chciałbyś przeprowadzić egzamin
    > zewnętrzny?

    Normalnie - jawne kryteria i tyle.

    > haha... Przeciętny licencjat na polonistyce ma ok. 70 stron, a praca
    > magisterska ok. 100. To powiedz ile w ciągu tych 5h starej matury
    > wypłodziłeś, że do magisterium się porównujesz :-))

    Ja mówię ile trzeba umieć, a nie ile spłodzić. Dostaję na biurko CV ludzi z
    licencjatem i magisterium, w których dowodzą, że nie potrafią po polsku
    pisać. Matury z lat 80-tych by nie zdali.

    > Na etapie szkoły podstawowej tak jest. Matura to trochę więcej niż tylko
    > posługiwanie się językiem polskim.
    >
    > podstawowym aparatem matematycznym i logicznym,

    Obecnie, to dużo mniej.

    > A to z kolei poziom klasy III SP, bo tam są podstawowe funkcje matematyczne.

    Mylisz matematykę z arytmetyką, w sumie nic dziwnego...
    Dalsze wynurzenia pominę z litości.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356