eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Prasowka] Upadlosc konsumenckaRe: Upadlosc konsumencka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Upadlosc konsumencka
    Date: Fri, 2 Jan 2009 22:19:12 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 45
    Sender: t...@t...domek
    Message-ID: <z...@o...org.pl>
    References: <o...@4...com> <gjcivr$a4f$2@news3.onet>
    <gjcjq7$11t$1@news.dialog.net.pl>
    <gjdfhr$170$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gjdh1k$3ul$2@news.interia.pl>
    <gjdmem$8ue$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gjdqcv$gr3$1@news.interia.pl>
    <gjf62m$p4q$1@news.dialog.net.pl>
    <gjfg8v$2fj$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gjg0ln$d2k$1@news.interia.pl>
    <gjgbsd$f1o$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m...@m...localdomain> <1...@o...org.pl>
    <gjj7do$e2f$1@news3.onet> <m...@m...localdomain>
    <gjktl4$mmd$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gjl99j$5tu$1@news.interia.pl>
    <1...@o...org.pl> <gjls2l$vh$1@news.interia.pl>
    <e...@o...org.pl> <gjlv3a$uk9$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: mike.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1230931082 8403 195.150.76.184 (2 Jan 2009 21:18:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Jan 2009 21:18:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:468242
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 21:52:52 +0100, Szymon napisał(a):

    >>> Zgadza się, bo sam tok kształcenia jest bardzo indywidualny.
    >>> Z tym, że jestem za tym, aby jednak jakiś poziom wymagań był ustalony
    >>> wspólny dla wszystkich uczelni.
    >>
    >> Po co?
    >
    > Na tym polega standaryzacja. Zauważ, że już od III klasy SP masz egzaminy

    Ja wiem na czym polega standaryzacja. Pytam, po co? Komu to potrzebne?

    > zewnętrzne. Jeśli każda szkoła miałaby uczyć czego innego (bo w jednej
    > program układa - według Waszego postulatu - tokarz, w drugiej elektryk, w
    > trzeciej fizyk czy matematyk) to jak chciałbyś przeprowadzić egzamin
    > zewnętrzny?

    Normalnie - jawne kryteria i tyle.

    > haha... Przeciętny licencjat na polonistyce ma ok. 70 stron, a praca
    > magisterska ok. 100. To powiedz ile w ciągu tych 5h starej matury
    > wypłodziłeś, że do magisterium się porównujesz :-))

    Ja mówię ile trzeba umieć, a nie ile spłodzić. Dostaję na biurko CV ludzi z
    licencjatem i magisterium, w których dowodzą, że nie potrafią po polsku
    pisać. Matury z lat 80-tych by nie zdali.

    > Na etapie szkoły podstawowej tak jest. Matura to trochę więcej niż tylko
    > posługiwanie się językiem polskim.
    >
    > podstawowym aparatem matematycznym i logicznym,

    Obecnie, to dużo mniej.

    > A to z kolei poziom klasy III SP, bo tam są podstawowe funkcje matematyczne.

    Mylisz matematykę z arytmetyką, w sumie nic dziwnego...
    Dalsze wynurzenia pominę z litości.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1