  • Data: 2009-01-03 18:05:04
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdybym zdradzil to wszyscy wiedzieliby gdzie pracuje, a pragne pozostac
    > anonimowy.

    OK, rozumiem.

    > Ale zapewniam Cie, ze sa to samodzielne stanowiska pracy w biurze.
    > Nie sa to stanowiska asystenckie/juniorskie.
    > Po prostu couching jest dobrze rozwiniety.

    Tylko wiesz... po maturze oznacza w praktyce bez zawodu. A jednak sa osoby,
    które pragną się rozwijać, robić karierę pionową, więc wiesz... jeśli na
    moje stanowisko pracy można przyjąć każdego (kto dziś nie ma matury?) to
    łatwo mnie zastąpić. Ergo - cały czas zagrożona pozycja. Do tego w CV wpis
    "pracowałem w miejscu, gdzie każdego brali" nie robi wrażenia na przyszłym
    pracodawcy. Jednak dziś w cenie są specjaliści z branży i to o coraz
    bardziej wąskiej specjalizacji.

    > Mysle, ze masz po prostu problem z daniem wiary w to, ze wiele rzeczy moze
    > wygladac calkiem normalnie.

    To zależy jaka to praca. W Biedronce OK, w telemarketingu OK, w KFC OK, ale
    już informatyk w banku czy choćby ów nieszczęsny nauczyciel to zdecydowanie
    muszą być studia i to kierunkowe.

    > Mysle, ze nieprecyzyjnie sie wyrazilem.
    > Angielski i srednie to tylko formalne wymagania.
    > Zle swiadczy, ze rowniez zaturdnia ludzi bez wyzszego ? :DDD

    Nie. Że przyjmuje każdego (czyt. po maturze). Natomiast jak najbardziej są
    zawody, gdzie to wystarcza...

    > Zupelnie inna branza niz Biedronka. I gielda w innym Panstwie niz notowany
    > jest Jeronimo Martins.

    To nie była złośliwość bynajmniej - tak się np. carrefour reklamuje.
    Średnie, w międzynarodowym koncernie, rewelacyjna atmosfera i szanse awansu
    (bo to z kasy do POK na przykład można awansować). Bierzemy każdego byle
    przyszedł. Tylko widzisz.. założę się, iż nikt "poważny" nie odpowie nawet
    na takie ogłoszenie, a na pewno nie będzie się wiązał z taką firmą do
    emerytury.

    > Jest to praca biurowa i firma posiada tylko takie stanowiska.

    OK. Najwyraźniej fachowców tam nie trzeba. Odpowiedzialność pewnie też żadna
    za ew. błąd pracownika.