  • Data: 2014-06-30 22:57:43
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > @mm ci wyżej podpowiedział - rozwiązać umowę o kartę przed upływem roku
    > rozliczeniowego - wtedy ci nie będą mieli kiedy naliczyć opłaty "w
    > pierwszym miesiącu nowego roku rozliczeniowego"

    mam kartę do listopada, do września potrzymam, bo mi się przyda, dzisiaj
    chciałem złożyć dyspozycję nieodnawiania karty, ale nie udało się, gdyż
    zadzwoniłem z innego numeru niż mieli odnotowane w systemie

    muszę dodać drugi numer

    > Owszem, fajne są. Ciekawe jak długo - odpowiednie punkty w TOiP są - na
    > razie z kwotami 0,00zł ;)

    nic nie może wiecznie trwać, jak wprowadzą dodatkowe opłaty to znowu
    trzeba będzie się rozejrzeć

    > Jeśli nie rozróżniasz/nie potrzebujesz rozróżniać obsługi karty
    > debetowej i kredytowej to faktycznie.

    Alior Kantor jest embosowana, tak na oko nie widać że to nie jest kredytówka

    --
    pozdrawiam
    RobertS