  • Data: 2008-01-14 21:09:21
    Temat: Re: Uwaga na BANK MILLENNIUM i kredyty w CHF!
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 Jan 2008 18:57:08 +0100, "Tomek" <t...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >To jest kredyt refinansujacy. Po co mialem pytac w banku jakie mam zadluzenie
    >skoro kilka dni wczesniej dostalem wyciag zadluzenia poczta, oraz online mialem
    >wglad jaki mam poziom zadluzenia porpzez serwis www. Sprawa prosta, zaufalem
    >informacji ktora dostalem na talerzu od banku millenium ktora okazala sie
    >zwyklym oszustwem. 5tys roznicy to dosyc spory rozstrzal.

    Usiłujesz nie wiadomo kogo przekonać, że bank jest zły. Po pierwsze - kwota
    twojego zadłużenia jest wyrażona w CHF. A metoda przeliczenia na PLN jest
    opisana w umowie/regulaminie kredytu, z którym to chyba się nie zapoznałeś
    dokładnie.

    Poza tym, nawet jeśli w podglądzie rachunków byłby właściwy kurs, to i tak w
    kolejnych dniach mógłby się zmienić i przelana kwota mogłaby być za mała.
    Jeśli chcesz mieć pewność spłaty całego zadłużenia, to wystosowujesz pismo do
    banku z zapytaniem jaka jest kwota zadłużenia na dany dzień i wg jakiego kursu
    będzie przeliczona kwota (w Millenium dla regularnych spłat jest to kurs z dnia
    spłaty, ale może da się ustalić kurs z określonego dnia, aby z góry wiedzieć,
    jaka kwota będzie do spłacenia).

    Nic na gębę; poza tym w systemach zdarzają się błędy, jak choćby w BPH, w którym
    nijak dostępny limit na karcie nie zgadza się z sumą transakcji - gdy blokada
    znika, pojawia się w transakcjach na następny dzień.