  • Data: 2008-01-14 21:21:49
    Temat: Re: Uwaga na BANK MILLENNIUM i kredyty w CHF!
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uwazasz, iz bank ktory z premedytacja (a taka jest bo sami sie do bledu
    przyznali i nic z tym nie zrobili) puszcza do klientow ich stan zadluzenia po
    niewlasciwym przewalutowieniu jest wporzadku? Ja mysle, ze to nieladnie,
    dlatego informuje osoby by mialy tego swiadomosc gdyz nie tylko ja moglem sie
    naciac na te "mile", "przejrzyste" dane mojego konta.

    Jak widze po postach bynajmniej jeden z klientow zostal poinformowany co jest
    grane naszym kosztem i bardzo sie z tego ciesze bo nie lubie gdy ktos kogos
    robi po rogach.

    A skoro system zle przelicza to po co wogole przelicza? By ladnie wygladalo?

    Tomek