    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VC dla studenta [BZWBK]
    Date: Wed, 3 Apr 2002 23:56:58 +0200

    news:a8ftf5$m96$1@news.onet.pl...
    > Jak poplacisz troche kartami zobaczysz ze plaksie sa do dupy.
    > Sa wolne, czesto nie dzialaja w Polsce, moga nie dzialac zagranica.

    Zawsze pozostaje gotowka. jakis czas temu w markecie babka dala ze 4 karty
    zanim zaplacila za towar. Czerwona jak burak, chyba autoryzacji nie bylo, bo
    kasjerka machala glowa, ze nie dziala, ale to bylo w sasiedniej kasie, wiec
    nie wiem. Kolejka na 50 min. stania (nie przesada), wiec juz komentarze byly
    jak ta kartami macha. Nie miala chyba gotowki na pokrycie towarow, wiec
    jakby jeszcze jej zadna nie zadzialala to juz koszmar zupelnie - spedzic w
    sklepie 3h i nic nie kupic. Szkoda mi jej bylo jak joby szly z kolejki na te
    wynalazki (90% dalej placi gotowka, a mniejsze markety jak Leader Price,
    Edeka, Biedronka tylko gotowke chca)... Babka zapamieta na dlugo to
    kupowanie kartami... ot, Prestige :-)))

    pzdr