    From: Tomek <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW Bank Direct - fatalna pomyłka
    Date: Sun, 17 Oct 2004 12:17:19 +0200

    Bogdan B. wrote:

    > Prawie ka?dy cz?owiek (oboj?tnie - prowadzi DG czy nie) od którego co?
    > kupuj?.
    > Nie przypominam sobie, ?eby kto? wys?a? co? do mnie _przed_ zaksi?gowaniem
    > przelewu na _jego_ rachunku.
    > Z wyj?tkiem przypadków gdy si? znamy - ale to nie sprawa banków tylko
    > osobistego zaufania.
    >
    > Bogdan B.

    Zatem masz marne pojęcie o rynku finansowym... ;-)
    Stwierdzenie o "wysłaniu przed zaksięgowaniem" jest dowodem Twojego
    elementarnego braku wiedzy.
    Mogę zrobić Ci krótki wykład, ale po co?... Zapewne masz wysokie
    mniemanie co do posiadanej wiedzy.
    Sugeruję abyś doczytał czym jest złożenie dyspozycji, wykonanie
    zlecenia, otrzymania środków przez bank odbiorcy, zaksięgowanie środków
    na rachunku odbiorcy.
    Doczytaj, pomyśl a wtedy porozmawiamy.

    Tomek
    PS. Do licha skąd ludzie mają taki tupet aby kategorycznie wypowiadać
    się przy zerowym, czy miernym pojęciu w danej dziedzinie?...