  • Data: 2004-02-09 20:14:38
    Temat: Re: W Expanderze napisali…, czyli kiedy ujrzę komornika?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <CIACH!>>
    > Stasio Podróżnik na L4

    Jeśli to do mnie - to wyjaśnię jeszcze raz. Jest sobie ileś tam kredytów, na
    łączną kwotę przekraczającą wartość mieszkania (znacznie).
    Przestaję spłacać wszystkie kredyty z wyjątkiem jednego jedynego kredytu na
    mieszkanie - które to z racji kredytu jest zabezpieczone hipoteką kaucyjną w
    wysokokości ok. 2x wartość mieszkania. Ten kredyt spłacam. Jeśli komornik nie
    powiadomi (a pewnie powiadomi...) banku, w którym wziąłem kredyt mieszkaniowy,
    to dla tego banku wszystko - i klient i kredyt jest OK.
    Do komornika przychodzą inne banki, odnośnie tych innych, niespłacanych
    kredytów, komornik wszczyna egzekucję, dowiaduje się o mieszkaniu i... no
    właśnie - CO???
    Zabezpieczeniem kredytu na mieszkanie jest ww. hipoteka kaucyjna, weksel,
    poręczenie małżonki (współkredytobiorcy). To wszystko. Aha! Kredyt na
    mieszkanie w wysokości niecałych 100% wartości mieszkania.
    Coś wyjaśniłem? To uprzejmie proszę o odpowiedź ;-)))