  • Data: 2006-08-18 17:57:59
    Temat: Re: W jak windykacja
    Od: "I.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest raczej cwaniactwo ze strony HSBC, które nie oferując *nic* ponad
    > Basic Account, które w zasadzie mając jakikolwiek adres w UK możesz
    > otworzyć, znalazło sposób na wyciągnięcie paru funtów
    > miesięcznie/kilkudziesięciu rocznie od imigrantów/biednych studentów*.

    Wiec w czym problem przyjechac, wynajac pokoj i wziac chocby telefon z BT -
    tez za darmo instalacja- i juz masz otwarta droge.

    > Opłaty jak w Polsce? Nie bądź śmieszny. Dość popularne są konta z usługami
    > dodanymi za np. 5 czy 7 funtów za miesiąc (wariant najtańszy) masz
    > overdraft oprocentowany na 0, ubezpieczenie komórki, ubezpieczenia
    > podróżne i różne inne bardziej lub mniej przydatne pierdoły.

    Tak, ale jak ladnie zauwazyles, za te oplaty cos maja... w polsce placic sie
    za to, ze bank pozwoli ci cokolwiek zrobic z twoimi pieniedzmi, chyba, ze
    juz sie zmienilo i tez w ramach oplat za konto w polsce dodawane sa inne
    uslugi komercyjne.
    overdraft - jest darmowy i nie placi sie za to - poza oczywiscie odsetkami
    od niesplaconego zadluzenia.

    > O ile nie robisz lewych interesów i jesteś spokojnym obywatelem o
    > europejskich/dalekowschodnich rysach bez zamiłowania do materiałów
    > wybuchowych, chyba nie masz się czego obawiać.

    Ehhh to polskie upodobanie do spraw mistycznych, terorystycznych i calej tej
    nadmuchanej bzdury. A ja o takim przyziemnym problemie mowie jak np. urzad
    skarbowy:)