  • Data: 2006-08-18 18:28:24
    Temat: Re: W jak windykacja
    Od: "Maciej Wójcik" <wmaciej.N.O.@.S.P.A.M.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec w czym problem przyjechac, wynajac pokoj i wziac chocby telefon z
    > BT - tez za darmo instalacja- i juz masz otwarta droge.
    Lepiej znaleźć pracę i masz otwartą drogę do normalnego konta. Z normalną
    kartą i książeczką czekową.

    > Tak, ale jak ladnie zauwazyles, za te oplaty cos maja... w polsce placic
    > sie za to, ze bank pozwoli ci cokolwiek zrobic z twoimi pieniedzmi, chyba,
    > ze juz sie zmienilo i tez w ramach oplat za konto w polsce dodawane sa
    > inne uslugi komercyjne.
    Prawdę mówiąc z kont, za które muszę płacić to mam tylko Multikonto. Z
    innych płatnych zrezygnowałem i nie mam kłopotu.

    Tu, w UK, na przykład w Royal Bank of Scotland o ile mi wiadomo to poza
    studenckim to nie ma kont bezpłatnych. Więc bezpłatność kont w UK nie jest
    regułą.

    > overdraft - jest darmowy i nie placi sie za to - poza oczywiscie odsetkami
    > od niesplaconego zadluzenia.
    O ile przyznają oczywiście. Odsetki też zależą od wariantu, bo w Barclays
    bodajrze przy koncie płatnym 5 funtów miesięcznie jest overdraft do 1000
    oprocentowany na 0.

    > Ehhh to polskie upodobanie do spraw mistycznych, terorystycznych i calej
    > tej nadmuchanej bzdury. A ja o takim przyziemnym problemie mowie jak np.
    > urzad skarbowy:)
    Ja tam nie mam nic do ukrycia przez HM Inland Revenue, więc się niezbyt
    przejmuję.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik